Urzd Rady Ministrw RS Ministerstwo Spraw Zagranicznych RS slovenska verzia


Wyszukiwarka

Nowa oferta pracy z 13.04.2017 PDF Drukuj Email

Blyweert Aluminium sp. z o.o. to belgijski producent kompletnych systemw aluminiowych. ,,Exactly your profile?? (,,Dokadnie Twj profil?) to haso, ktre celowo wybralimy na okrelenie swojej filozofii pracy. W naszym dziaaniu stawiamy na dynamik, fachow wiedz, nowoczesne technologie i logistyk. Priorytetem jest dla nas take optymalna wsppraca z producentami stolarki aluminiowej.

Pracownik dziau sprzeday wewntrznej
Region: Praca stacjonarna Czosnw

Opis stanowiska:

Osoba na powyszym stanowisku bdzie odpowiedzialna za:
? przyjmowanie i obsug zamwie
? biece prace biurowe
? kontakt mailowy i telefoniczny z klientami (odpowiadanie na pytania, wyjanianie wtpliwoci, aktywne poszukiwanie rozwiza)
? wsppraca z innymi dziaami w ramach organizacji
? budowanie dobrych relacji z Klientami,
? dbanie o dobry wizerunek firmy.

Wymagania wobec kandydata:
? wyksztacenie rednie
? biegy jzyk sowacki lub czeski (warunek konieczny)
? komunikatywny jzyk angielski
? zdolno podejmowania decyzji i praca w zespole
? pakiet Office
? dodatkowym atutem bdzie znajomo programw magazynowych oraz dowiadczenie na podobnym stanowisku.

Oferujemy:
? stabiln i ciekaw prac, dajc perspektywy w prnie dziaajcej firmie
? zatrudnienie na umow o prac lub samozatrudnienie
? moliwo rozwoju zawodowego
? lekcje jzyka angielskiego w miejscu pracy
? pakiet medyczny
? ubezpieczenie na ycie


Osoby zainteresowane prosimy o przesyanie CV na e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: ?Wyraam zgod na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbdnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Blyweert Aluminium sp. z o.o z siedzib w Czosnowie zgodnie z ustaw z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)?.


 
Oferta pracy z 20.03.2017 PDF Drukuj Email

Firma H&M Hennes & Mauritz Sp. Z o.o. szuka pracownika na stanowisko:

Asystent ds. kadr i pac
Miejsce pracy - Warszawa (Centrum)

Zatrudniona na tym stanowisku osoba bdzie odpowiedzialna za pen administracj spraw kadrowych jednostki na Sowacji lub w Czechach.

Opis stanowiska:

- Administrowanie sprawami kadrowymi zgodnie z lokalnymi przepisami prawa pracy
- Wsppraca z firm zewntrzn w zakresie naliczania wynagrodze
- Okresowe szkolenia pracownikw na Sowacji lub w Czechach
- Kontakty z dziaem prawnym firmy
- Udzia i reprezentowanie firmy w kontrolach zewntrznych (w tym inspekcji pracy)
- Usprawnienia wewntrznego procesu obiegu dokumentw
- Bieca kontrola zmian sowackiego lub czeskiego prawa pracy
- Przygotowywanie raportw oraz danych do listy pac

Oczekiwania:

- Pynna znajomo jzyka sowackiego lub czeskiego oraz jzyka angielskiego
- Dowiadczenie na podobnym stanowisku
- Znajomo prawa pracy i wszelkich regulacji dotyczcych spraw kadrowo - pacowych
- Zaawansowana znajomo arkusza kalkulacyjnego Excel
- Umiejtno pracy w zespole
- Dobra organizacja pracy
- Rzetelno, dokadno

Oferujemy:

- Umow o prac
- Szkolenia wewntrzne
- Rabat pracowniczy
- Ubezpieczenie zdrowotne
- Ubezpieczenie na ycie
- Szerok ofert sportow
- Program lojalnociowy dla pracownikw z dugim staem

Osoby zainteresowane prosimy o przesyanie aplikacji na adres mailowy: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.


?Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z pn. zm.) informuj, i administratorem danych osobowych przekazanych w dokumentach aplikacyjnych przez Pani/Pana dobrowolnie w celu przeprowadzenia rekrutacji oraz, w razie wyraenia zgody, take na potrzeby przyszych procesw rekrutacyjnych, jest H&M Hennes & Mauritz Sp. z o.o. z siedzib w Warszawie, adres: ul. Marszakowska 104/122, 00-017 Warszawa. Dane osobowe mog zosta udostpnione wycznie podmiotom upowanionym na podstawie przepisw prawa. Posiada Pani/Pan prawo dostpu do treci swoich danych oraz ich poprawiania.

Jeeli chcesz, aby po zakoczeniu rekrutacji Twoje dokumenty aplikacyjne pozostay w bazie H&M Hennes & Mauritz Sp. z o.o. w celu wykorzystania ich w przyszych procesach rekrutacyjnych, zamie w swoich dokumentach aplikacyjnych ponisz zgod:

Wyraam dla H&M Hennes & Mauritz Sp. z o.o., zgod na archiwizacj i wykorzystanie przekazanych przeze mnie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla realizacji przyszych procesw rekrutacji.?


 
Oferta pracy z 3 marca 2017 PDF Drukuj Email

Jako jedna z najduej dziaajcych agencji na rynku nieustannie si rozwijamy i powikszamy nasz zesp, od 11 lat czc pasj i profesjonalizm. Docenili to nasi zagraniczni partnerzy, powierzajc nam rekrutacj swoich pracownikw.

W zwizku z intensywnym rozwojem szukamy osb zainteresowanych doczeniem do naszego zespou. Praca mogaby si odbywa zdalnie, nie wymagamy obecnoci u nas w biurze (nasza siedziba mieci si w Katowicach).

Zapraszamy do Eurowork (Certyfikat nr 2476)!

Specjalista ds. rekrutacji

Zajmowaby si:
? rekrutacj i selekcj kandydatw ze Sowacji,
? pomoc i opiek nad pracownikami,
? pomoc w przygotowaniu dokumentw,
? tworzeniem i zarzdzaniem baz danych kandydatw,
? prowadzeniem rozmw rekrutacyjnych, przeprowadzaniem testw, sprawdzaniem referencji,
? prac z wewntrznym systemem rekrutacyjnym.

Oferujemy:
? prac w zgranym, dynamicznym zespole,
? atrakcyjne i stabilne warunki zatrudnienia,
? prac na samodzielnym stanowisku,
? moliwo rozwoju i szkolenia dla najlepszych,
? uczestnictwo w ciekawych projektach rekrutacyjnych.

Wymagania:
? Znajomo jzyka sowackiego, znajomo jzyka polskiego, mile widziana znajomo jzyka angielskiego,
? wyksztacenie min. rednie,
? min. 3 miesice dowiadczenia na podobnym stanowisku,
? komunikatywno,
? umiejtno pracy pod presj czasu,
? umiejtno rzetelnej oceny kwalifikacji i predyspozycji zawodowych,
? dobra organizacja pracy,
? inicjatywa, zorientowanie na cel.

Osoby zainteresowane ofert prosimy o przesyanie CV na adres: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
z dopiskiem: ?rekrutacja Sowacja?. Kontaktujemy si wycznie z wybranymi kandydatami!

Prosimy o zamieszczenie klauzuli w CV:
"Wyraam zgod na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbdnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustaw z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."


 
Nowa oferta pracy z 14.12.2016 PDF Drukuj Email

Opis firmy:
Magnus Logistics - to zesp fachowcw z bogatym kilkunastoletnim dowiadczeniem w sferze logistyki i przewozw midzynarodowych. Dziki swemu know-how, jakociowej obsudze klienta i zaspokojenia jego zapotrzebowa, grupa Magnus Logistics dugoterminowo wsppracuje z najwkszymi firmami wiata.

Opis stanowiska:
? Organizowanie transportu towarw wedug potrzeb klientw Magnus Logistics
? Wsppraca ze staymi partnerami Magnus Logistics i poszukiwanie nowych kontrahentw
? Wsppraca z innymi dziaami grupy Magnus Logistics

Wymagania:
? Komunikacja w jzyku sowackim lub czeskim
? Mile widziana znajomo jzyka angielskiego lub niemieckiego
? Ambitno, samodzielno.
? Odpornoc na stres
? Dowiadczenie mile widziane, ale nie jest konieczne.

Oferujemy:
? Stabilne wynagrodzenie + bonusy
? Praca w midzynarodowym, modym i aktywnym zespole o wysokiej kulturze socjalnej
? Szkolenia zawodowe
? Atrakcyjny pakiet socjalny

Wszystkich chtnych prosimy wysa swoje CV na adres poczty elektronicznej: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.




 
Nowa oferta pracy z 13.12.2016 PDF Drukuj Email

Trading independently and successfully ? this has been the fundamental principle of MARKANT for almost 6 decades. MARKANT is the largest trading and service cooperation of its kind in Europe for private enterprise companies in the food and non-food sector. Its aim is to ensure the independence of our affiliated retail partners through a high-quality portfolio of services. With dedication, expertise and the courage to take on new challenges, over 700 employees are driving the international progress and success of the MARKANT brand.

To the project in MARKANT in Warsaw we are looking for (full-time position):

CEE Market Researcher (m/f) with Slovak/Czech language


Your responsibilities:
? creating data bases based on trading newspapers, marketing leaflets, radio and TV commercials in foreign language
? quality control inserted data, analysis and management of marketing data
? e-mail and phone contact with business customers
? preparing presentations and leading trainings about using internet platform

Our requirements:
? spoken and written Slovak or Czech at least at intermediate level
? communicative English skills (knowledge any other European language will be an asset)
? knowledge of MS Office
? quick and progressive searching of information necessary for work
? great analytical skills
? ability to work in a group

We offer:
? full-time employment contract
? very good compensation level
? private medical insurance
? access to social benefits
? friendly work atmosphere in an international team
? great possibilities for further personal and professional development in the company working on international markets

Are you interested?:
Please send your application to: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

You are kindly requested to include the following clause in your application:
"I hereby give consent for my personal data included in my application to be processed for the purposes of the recruitment process under the Personal Data Protection Act as of 29 August 1997, consolidated text: Journal of Laws 2002, item 1182 as amended."

If you have any questions, contact us:
MARKANT Handels und Service Polska Sp. z o.o. www.markant.com
PN. 022 43 43 210


 
Nowa oferta pracy z 12.12.2016 PDF Drukuj Email



What makes working at Mondelez International so special? Many things. The iconic brands and global nature of our business. The continuous innovation and endless opportunities to grow. The chance, each and every day, to put a smile on people?s faces. We?re the world?s leading maker of Chocolate, Biscuits, Candy and Gum with billion-dollar brands like Cadbury, Milka, Prince and Oreo and we now have an exciting opportunity to join our team.
Recruiting Coordinator (Slovak/Czech) - 6 Month FTC
Location: Warsaw


This role sits within our newly transformed HR function and you will be part of Mondelez Business Services (MBS) supporting the business across a range of HR activity from Hire to Retire (HTR). MBS is a Key Driver of the HR Strategy which drives top tier financial performance and creates a great place to work by leading the agenda on Talent, Leadership, Culture and Organisation Capabilities.

The objectives and guiding principles for MBS Hire to Retire include:
? Focus on excellent customer service while providing a great place to work through an outcome based, knowledgeable and engaged HR services organisation.
? Integrate our global scale with simplified and standardised processes and technologies.
? Promote common ways of working with the positive end user experience in mind.
? Build a continuous improvement culture.
? Provide a talent pool for HR.
? Implement non-negotiable control and compliance standards.
The Talent Acquisition Coordinator will be responsible for working within the Recruiting Coordination team to understand recruitment strategy and coordination needs as well as to deliver all onboarding activities for MDLZ recruits, internal and external, regardless of grade.

Role Specific Responsibilities:
? Receives requisition requests from RC Team Lead, reviews for completeness and consults with the hiring manager if clarification is needed.
? Creates requisitions in Taleo using job description provided.
? Notifies Hiring Manager once new requisition is created.
? Coordinates and consolidates pre-interview assessments with candidates meeting minimum qualifications and provides feedback and details to Recruiter.
? Schedules logistics for onsite interviews to include job descriptions, interview guides, CVs, rooms bookings, feedback, timetables and any travel requirements.
? Provides offer documentation to new hire and triggers background checks, if applicable.
? Notifies Recruiting Relationship Manager and/or Recruiter about receipt of signed contract and files documents per record retention policy.
? Contacts manager with onboarding instructions, and monitors for background check completion.
? Starts new hire personnel e-file.
? Provides instructions for reimbursement at the time of interview, reviews receipts and claim form before submitting for payment, and communicates claim status as applicable.
? Processes relocation documentation for new hires.
? Responsible for data completeness of new hire records in Taleo to prevent downstream data issues in SHARP.
? Supports any external recruitment events and activities as appropriate.
Qualifications

Education, Skills and Scope:
? Educated to A-Level standard or equivalent is desirable.

Skills & Experience:
? Excellent written and verbal communication skills in native level language (Slovak) and English essential.
? Fluent in Slovak or Czech
? Experience in Recruitment coordination and logistics role.
? Experience of using a process supporting system (Applicant Tracking System, Case Management Tool, etc).
? Experience in administrative/coordination within HR or a customer service environment.
? Experience of process management.
? Experience of working in a virtual environment.
? Strong customer service focus.
? Process improvement skills.
? Ability to handle complex tasks and logistical challenges.
? Excellent attention to detail.
? Strong prioritisation skills.
? Additional European language skills desirable.

We pride ourselves on having a high performing and collaborative culture where we offer support and development to enhance your career and develop you knowledge and skills.

In return for your commitment, drive and enthusiasm, we offer top attractive social benefits.

Let the joy begin!

So if you?re ready to take one big step forward and be part of the future of our business, your ideal career is just one small click away.

Link do portalu pracuj.pl, poprzez ktry mona aplikowa:
http://www.pracuj.pl/praca/recruiting-coordinator-with-german-slovak-czech-warszawa,oferta,4985686


 
« pierwszapoprzednia12345678910następnaostatnia »

Strona 5 z 17

Kontakt

Instytut Sowacki

ul. Krzywe Koo 12/14a

00 270 Warszawa, PL

tel. +48 22 635 77 74

fax +48 22 635 76 12

Godziny otwarcia:

poniedziaek-pitek 9:00 - 17:00

instytut@instytutslowacki.pl

Mapa dojazdu

slovake.eu

Agencja Metal Mundus




Stworzone przez Avalanche wyłącznie przy użyciu Wolnego Oprogramowania.