Urząd Rady Ministrów RS Ministerstwo Spraw Zagranicznych RS slovenska verzia


Wyszukiwarka

Ostatnio dodaliśmy...


Warning: Creating default object from empty value in /home/instytutslowacki/ftp/new/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /home/instytutslowacki/ftp/new/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /home/instytutslowacki/ftp/new/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /home/instytutslowacki/ftp/new/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /home/instytutslowacki/ftp/new/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109
Oferta pracy z 20.03.2017 PDF Drukuj Email

Firma H&M Hennes & Mauritz Sp. Z o.o. szuka pracownika na stanowisko:

Asystent ds. kadr i płac
Miejsce pracy - Warszawa (Centrum)

Zatrudniona na tym stanowisku osoba będzie odpowiedzialna za pełną administrację spraw kadrowych jednostki na Słowacji lub w Czechach.

Opis stanowiska:

- Administrowanie sprawami kadrowymi zgodnie z lokalnymi przepisami prawa pracy
- Współpraca z firmą zewnętrzną w zakresie naliczania wynagrodzeń
- Okresowe szkolenia pracowników na Słowacji lub w Czechach
- Kontakty z działem prawnym firmy
- Udział i reprezentowanie firmy w kontrolach zewnętrznych (w tym inspekcji pracy)
- Usprawnienia wewnętrznego procesu obiegu dokumentów
- Bieżąca kontrola zmian słowackiego lub czeskiego prawa pracy
- Przygotowywanie raportów oraz danych do listy płac

Oczekiwania:

- Płynna znajomość języka słowackiego lub czeskiego oraz języka angielskiego
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Znajomość prawa pracy i wszelkich regulacji dotyczących spraw kadrowo - płacowych
- Zaawansowana znajomość arkusza kalkulacyjnego Excel
- Umiejętność pracy w zespole
- Dobra organizacja pracy
- Rzetelność, dokładność

Oferujemy:

- Umowę o pracę
- Szkolenia wewnętrzne
- Rabat pracowniczy
- Ubezpieczenie zdrowotne
- Ubezpieczenie na życie
- Szeroką ofertę sportową
- Program lojalnościowy dla pracowników z długim stażem

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres mailowy: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.


„Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.) informuję, iż administratorem danych osobowych przekazanych w dokumentach aplikacyjnych przez Panią/Pana dobrowolnie w celu przeprowadzenia rekrutacji oraz, w razie wyrażenia zgody, także na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych, jest H&M Hennes & Mauritz Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Marszałkowska 104/122, 00-017 Warszawa. Dane osobowe mogą zostać udostępnione wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

Jeżeli chcesz, aby po zakończeniu rekrutacji Twoje dokumenty aplikacyjne pozostały w bazie H&M Hennes & Mauritz Sp. z o.o. w celu wykorzystania ich w przyszłych procesach rekrutacyjnych, zamieść w swoich dokumentach aplikacyjnych poniższą zgodę:

Wyrażam dla H&M Hennes & Mauritz Sp. z o.o., zgodę na archiwizację i wykorzystanie przekazanych przeze mnie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla realizacji przyszłych procesów rekrutacji.”


 

 
Oferta pracy z 3 marca 2017 PDF Drukuj Email

Jako jedna z najdłużej działających agencji na rynku nieustannie się rozwijamy i powiększamy nasz zespół, od 11 lat łącząc pasję i profesjonalizm. Docenili to nasi zagraniczni partnerzy, powierzając nam rekrutację swoich pracowników.

W związku z intensywnym rozwojem szukamy osób zainteresowanych dołączeniem do naszego zespołu. Praca mogłaby się odbywać zdalnie, nie wymagamy obecności u nas w biurze (nasza siedziba mieści się w Katowicach).

Zapraszamy do Eurowork (Certyfikat nr 2476)!

Specjalista ds. rekrutacji

Zajmowałbyś się:
• rekrutacją i selekcją kandydatów ze Słowacji,
• pomocą i opieką nad pracownikami,
• pomocą w przygotowaniu dokumentów,
• tworzeniem i zarządzaniem bazą danych kandydatów,
• prowadzeniem rozmów rekrutacyjnych, przeprowadzaniem testów, sprawdzaniem referencji,
• pracą z wewnętrznym systemem rekrutacyjnym.

Oferujemy:
• pracę w zgranym, dynamicznym zespole,
• atrakcyjne i stabilne warunki zatrudnienia,
• pracę na samodzielnym stanowisku,
• możliwość rozwoju i szkolenia dla najlepszych,
• uczestnictwo w ciekawych projektach rekrutacyjnych.

Wymagania:
• Znajomość języka słowackiego, znajomość języka polskiego, mile widziana znajomość języka angielskiego,
• wykształcenie min. średnie,
• min. 3 miesiące doświadczenia na podobnym stanowisku,
• komunikatywność,
• umiejętność pracy pod presją czasu,
• umiejętność rzetelnej oceny kwalifikacji i predyspozycji zawodowych,
• dobra organizacja pracy,
• inicjatywa, zorientowanie na cel.

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie CV  na adres: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
z dopiskiem: „rekrutacja Słowacja”. Kontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami!

Prosimy o zamieszczenie klauzuli w CV:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."

 


 
Nowa oferta pracy z 14.12.2016 PDF Drukuj Email

Opis firmy:
Magnus Logistics - to zespół fachowców z bogatym kilkunastoletnim doświadczeniem w sferze logistyki i przewozów międzynarodowych. Dzięki swemu know-how, jakościowej obsłudze klienta i zaspokojenia jego zapotrzebowań, grupa Magnus Logistics długoterminowo współpracuje z najwększymi firmami świata.

Opis stanowiska:
• Organizowanie transportu towarów według potrzeb klientów Magnus Logistics
• Współpraca ze stałymi partnerami Magnus Logistics i poszukiwanie nowych kontrahentów
• Współpraca z innymi działami grupy Magnus Logistics

Wymagania:
• Komunikacja w języku słowackim lub czeskim
• Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
• Ambitność, samodzielność.
• Odpornośc na stres
• Doświadczenie mile widziane, ale nie jest konieczne.

Oferujemy:
• Stabilne wynagrodzenie + bonusy
• Praca w międzynarodowym, młodym i aktywnym zespole o wysokiej kulturze socjalnej
• Szkolenia zawodowe
• Atrakcyjny pakiet socjalny

Wszystkich chętnych prosimy wysłać swoje CV na adres poczty elektronicznej: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.




 

 
Nowa oferta pracy z 13.12.2016 PDF Drukuj Email

Trading independently and successfully – this has been the fundamental principle of MARKANT for almost 6 decades. MARKANT is the largest trading and service cooperation of its kind in Europe for private enterprise companies in the food and non-food sector. Its aim is to ensure the independence of our affiliated retail partners through a high-quality portfolio of services. With dedication, expertise and the courage to take on new challenges, over 700 employees are driving the international progress and success of the MARKANT brand.

To the project in MARKANT in Warsaw we are looking for (full-time position):

CEE Market Researcher (m/f) with Slovak/Czech language


Your responsibilities:
• creating data bases based on trading newspapers, marketing leaflets, radio and TV commercials in foreign language
• quality control inserted data, analysis and management of marketing data
• e-mail and phone contact with business customers
• preparing presentations and leading trainings about using internet platform

Our requirements:
• spoken and written Slovak or Czech at least at intermediate level
• communicative English skills (knowledge any other European language will be an asset)
• knowledge of MS Office
• quick and progressive searching of information necessary for work
• great analytical skills
• ability to work in a group

We offer:
• full-time employment contract
• very good compensation level
• private medical insurance
• access to social benefits
• friendly work atmosphere in an international team
• great possibilities for further personal and professional development in the company working on international markets

Are you interested?:
Please send your application to: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

You are kindly requested to include the following clause in your application:
"I hereby give consent for my personal data included in my application to be processed for the purposes of the recruitment process under the Personal Data Protection Act as of 29 August 1997, consolidated text: Journal of Laws 2002, item 1182 as amended."

If you have any questions, contact us:
MARKANT Handels und Service Polska Sp. z o.o. www.markant.com
PN. 022 43 43 210


 
Nowa oferta pracy z 12.12.2016 PDF Drukuj Email



What makes working at Mondelez International so special? Many things. The iconic brands and global nature of our business. The continuous innovation and endless opportunities to grow. The chance, each and every day, to put a smile on people’s faces. We’re the world’s leading maker of Chocolate, Biscuits, Candy and Gum with billion-dollar brands like Cadbury, Milka, Prince and Oreo and we now have an exciting opportunity to join our team.
Recruiting Coordinator (Slovak/Czech) - 6 Month FTC
Location: Warsaw


This role sits within our newly transformed HR function and you will be part of Mondelez Business Services (MBS) supporting the business across a range of HR activity from Hire to Retire (HTR). MBS is a Key Driver of the HR Strategy which drives top tier financial performance and creates a great place to work by leading the agenda on Talent, Leadership, Culture and Organisation Capabilities.

The objectives and guiding principles for MBS Hire to Retire include:
• Focus on excellent customer service while providing a great place to work through an outcome based, knowledgeable and engaged HR services organisation.
• Integrate our global scale with simplified and standardised processes and technologies.
• Promote common ways of working with the positive end user experience in mind.
• Build a continuous improvement culture.
• Provide a talent pool for HR.
• Implement non-negotiable control and compliance standards.
The Talent Acquisition Coordinator will be responsible for working within the Recruiting Coordination team to understand recruitment strategy and coordination needs as well as to deliver all onboarding activities for MDLZ recruits, internal and external, regardless of grade.

Role Specific Responsibilities:
• Receives requisition requests from RC Team Lead, reviews for completeness and consults with the hiring manager if clarification is needed.
• Creates requisitions in Taleo using job description provided.
• Notifies Hiring Manager once new requisition is created.
• Coordinates and consolidates pre-interview assessments with candidates meeting minimum qualifications and provides feedback and details to Recruiter.
• Schedules logistics for onsite interviews to include job descriptions, interview guides, CVs, rooms bookings, feedback, timetables and any travel requirements.
• Provides offer documentation to new hire and triggers background checks, if applicable.
• Notifies Recruiting Relationship Manager and/or Recruiter about receipt of signed contract and files documents per record retention policy.
• Contacts manager with onboarding instructions, and monitors for background check completion.
• Starts new hire personnel e-file.
• Provides instructions for reimbursement at the time of interview, reviews receipts and claim form before submitting for payment, and communicates claim status as applicable.
• Processes relocation documentation for new hires.
• Responsible for data completeness of new hire records in Taleo to prevent downstream data issues in SHARP.
• Supports any external recruitment events and activities as appropriate.
Qualifications

Education, Skills and Scope:
• Educated to A-Level standard or equivalent is desirable.

Skills & Experience:
• Excellent written and verbal communication skills in native level language (Slovak) and English essential.
• Fluent in Slovak or Czech
• Experience in Recruitment coordination and logistics role.
• Experience of using a process supporting system (Applicant Tracking System, Case Management Tool, etc).
• Experience in administrative/coordination within HR or a customer service environment.
• Experience of process management.
• Experience of working in a virtual environment.
• Strong customer service focus.
• Process improvement skills.
• Ability to handle complex tasks and logistical challenges.
• Excellent attention to detail.
• Strong prioritisation skills.
• Additional European language skills desirable.

We pride ourselves on having a high performing and collaborative culture where we offer support and development to enhance your career and develop you knowledge and skills.

In return for your commitment, drive and enthusiasm, we offer top attractive social benefits.

Let the joy begin!

So if you’re ready to take one big step forward and be part of the future of our business, your ideal career is just one small click away.

Link do portalu pracuj.pl, poprzez który można aplikować:
http://www.pracuj.pl/praca/recruiting-coordinator-with-german-slovak-czech-warszawa,oferta,4985686


 
Nowa oferta pracy z 14.10.2016 - H&M PDF Drukuj Email

 

Are you ready to take up a new challenge?


We are looking for Customer Service Agent Slovak Team to work in our Customer Service Center in Warsaw!
This is a full time position, 40hr contract and you will be working in shifts that includes evenings and weekends. Your prime responsibility will be offering the best Customer Service for H&M on telephone calls and emails.

Your responsibilities:
You will be serving our customers regarding their shopping experience online and/or in our stores through incoming telephone and email contacts. This will include enquiries regarding orders, deliveries and processing payments. As you will be the voice of fashion, you will be confident in identifying every opportunity to sell and promote our products.

Your skills:
Just like everyone at H&M, we believe you are a sales minded, social, open, communicative and good team player full of drive and optimism.

We also believe that you:
Are structured, accurate and precise in your work.
Take own initiative and you find information if you need it.
Are a team player but also comfortable working independently.
Can cope with high workload.
Slovak language - fluent in speaking and writing
Basic English language – speaking and writing

We provide support with relocation to Warsaw!
Sounds interesting?

Please apply here:
http://career.hm.com/content/hmcareer/pl_pl/findjob/jobs/imported/2016/9/15/00178987.html
or you can send your application to Martin Barilla: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. and if you have any questions just contact  Martin on +48 883 371 114.

 


 

Warning: Illegal string offset 'active' in /home/instytutslowacki/ftp/new/templates/SI/html/pagination.php on line 130

Warning: Illegal string offset 'active' in /home/instytutslowacki/ftp/new/templates/SI/html/pagination.php on line 136

Warning: Illegal string offset 'active' in /home/instytutslowacki/ftp/new/templates/SI/html/pagination.php on line 130

Warning: Illegal string offset 'active' in /home/instytutslowacki/ftp/new/templates/SI/html/pagination.php on line 136

Warning: Illegal string offset 'active' in /home/instytutslowacki/ftp/new/templates/SI/html/pagination.php on line 130

Warning: Illegal string offset 'active' in /home/instytutslowacki/ftp/new/templates/SI/html/pagination.php on line 136

Warning: Illegal string offset 'active' in /home/instytutslowacki/ftp/new/templates/SI/html/pagination.php on line 130

Warning: Illegal string offset 'active' in /home/instytutslowacki/ftp/new/templates/SI/html/pagination.php on line 136

Warning: Illegal string offset 'active' in /home/instytutslowacki/ftp/new/templates/SI/html/pagination.php on line 130

Warning: Illegal string offset 'active' in /home/instytutslowacki/ftp/new/templates/SI/html/pagination.php on line 136

Warning: Illegal string offset 'active' in /home/instytutslowacki/ftp/new/templates/SI/html/pagination.php on line 130

Warning: Illegal string offset 'active' in /home/instytutslowacki/ftp/new/templates/SI/html/pagination.php on line 136

Warning: Illegal string offset 'active' in /home/instytutslowacki/ftp/new/templates/SI/html/pagination.php on line 130

Warning: Illegal string offset 'active' in /home/instytutslowacki/ftp/new/templates/SI/html/pagination.php on line 136

Warning: Illegal string offset 'active' in /home/instytutslowacki/ftp/new/templates/SI/html/pagination.php on line 130

Warning: Illegal string offset 'active' in /home/instytutslowacki/ftp/new/templates/SI/html/pagination.php on line 136

Warning: Illegal string offset 'active' in /home/instytutslowacki/ftp/new/templates/SI/html/pagination.php on line 130

Warning: Illegal string offset 'active' in /home/instytutslowacki/ftp/new/templates/SI/html/pagination.php on line 136

Warning: Illegal string offset 'active' in /home/instytutslowacki/ftp/new/templates/SI/html/pagination.php on line 130

Warning: Illegal string offset 'active' in /home/instytutslowacki/ftp/new/templates/SI/html/pagination.php on line 136
« pierwszapoprzednia12345678910następnaostatnia »

Strona 1 z 13

Kontakt

 

Instytut Słowacki

ul. Krzywe Koło 12/14a

00 270 Warszawa, PL

tel. +48 22 635 77 74

fax +48 22 635 76 12

Godziny otwarcia:

poniedziałek-piątek 9:00 - 17:00

instytut@instytutslowacki.pl

Mapa dojazdu

slovake.eu

 

Agencja Metal Mundus

 




Stworzone przez Avalanche wyłącznie przy użyciu Wolnego Oprogramowania.